Brandingpakker

Er du klar til at blive endnu mere kendt?

Har du overvejet hvad øget synlighed, kan gøre for dig og din forretning?

De sidste to år har Farmbrella hjulpet flere virksomheder i den grønne sektor med at blive kendte. Det er vi nu klar til at rulle ud til alle medlemmer – og hjælpe dig, med at blive mere synlig. Vi hjælper dig med at få opbygget dit digitale brand, så du lander endnu flere kunder i din forretning.

Det kan være svært at nå det hele i en travl hverdag – og desværre er det ofte markedsføringen, der bliver glemt, og det koster kunder. Men ikke mere, vi giver dig nemlig en hånd med.

Det får du med Branding Pakken

BRANDING VIA BLOGS
Opbygning og vedligeholdelse af dit brand er dén allervigtigste investering, du kan lave i dit firma
Storytelling og SoMe
Facebook, Instagram, LinkedIn og Google skal fodres med historier. Vi laver alle opslagene for dig
Kickstart online salg
E-handel stiger med eksplosiv hastighed. Vi hjælper dig med at stige på væksttoget - og holde fast

Vi opbygger dit digitale brand sammen

Har du også oplevet, at det kan være rigtig svært, at få flere kunder i din forretning? Det er du ikke alene om. 

Det kan være enormt grænseoverskridende, at lave opslag på de sociale medier. Er det nu for meget, hvad skal jeg lave opslag om, og kommer Janteloven efter mig, hvis jeg fortæller, jeg ønsker flere kunder i min forretning.

Med en Branding Basic pakke hjælper Farmbrellas specialister dig med at blive synlig ved at lave pressemeddelelser, blogs og opslag til sociale medier for dig og din virksomhed.

Mød medlemmerne

Se et udvalg af hvem du kan møde i netværket
  • Michael Rottbøll

    Michael Rottbøll

    Salgsdirektør
    Se profil
  • Kurt Skovsted

    Kurt Skovsted

    Strategi- og Virksomhedsrådgiver
    Se profil
  • Peter Emil Bernstorff

    Peter Emil Bernstorff

    Se profil
  • Jens Hedegaard

    Jens Hedegaard

    Se profil
  • Torben Leisgaard

    Torben Leisgaard

    Bestyrelsesformand
    Se profil
  • Bernt Villadsen

    Bernt Villadsen

    Ejendomsmægler
    Se profil
  • Viggo Kjær Poulsen

    Viggo Kjær Poulsen

    Driftsleder Markbrug Hyrup Søndergård
    Se profil
  • Vagn Lundsteen

    Vagn Lundsteen

    Planteavlsrådgiver, direktør
    Se profil
  • Per Ole Rothmann

    Per Ole Rothmann

    Direktør
    Se profil
  • Jacob Lollesgaard Hansen

    Jacob Lollesgaard Hansen

    Se profil
  • Jørgen Korning

    Jørgen Korning

    Director of Ariculture and Horticulture, Research Institute of Sweden
    Se profil
  • Gert Simon Berndt

    Gert Simon Berndt

    Virksomhedsrådgiver, fokusområder strategi og økonomistyring / Selvstændig
    Se profil
  • Mads Rubæk Sørensen

    Mads Rubæk Sørensen

    Økonomisk rådgiver med speciale i formue og investeringsrådgivning
    Direktør og erhvervsrådgiver i Dit Finanshus. Mads har mere end 18 års erfaring indenfor den finansielle sektor, og har de seneste 15 år arbejdet med formue- og investeringsrådgivning til virksomheder og private. Mads Rubæks mantra er, at hvis det du gør i dag, ligner det du gjorde i går – så ender du nok ud med det samme resultat.
  • Kurt Skovsted

    Kurt Skovsted

    Strategi- og Virksomhedsrådgiver
    Kurt Skovsted er uddannet cand. agro. (M.Sc.) med speciale i driftsøkonomi, svine- og mælkeproduktion. Med både rådgiver-, chef- og direktørposter i bagagen besidder Kurt en stor kompetence til driften af en moderne virksomhed. Kurt er desuden certificeret professionel bestyrelsesleder og -medlem og arbejder således også i selskabsbestyrelser.
  • Lene Gade Hovmøller

    Lene Gade Hovmøller

    Vicedirektør i Danish Bio Commodities
    Jeg er med i Farmbrellas netværk, fordi jeg tror på fællesskabet og på, at vi sammen på tværs af brancher kan løfte hele den grønne sektor, så vi sikrer fremtidens fødevareproduktion. Jeg ser netværket som en af de katalysatorer for, at det arbejde kan lykkes.
  • Claus Nygaard Jensen

    Claus Nygaard Jensen

    Professionelt gårdråd- og bestyrelsesmedlem / Ledelsessparring
    Farmbrella hjælper med at øge eksponeringen for bestyrelsesmedlemmer, så der ikke kun rekrutteres fra det nære netværk.
  • Thomas Ballegaard

    Thomas Ballegaard

    Gårdejer
    Jeg deltager på de månedlige møder, fordi jeg i bund og grund gerne vil optimere på udbyttet og bundlinjen. Jeg kan via netværket netop lære af de andres erfaringer.

Bestil branding-pakken